Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Josefine - 4 februari 2009 19:29

jag är helt slut, fattar inte varför...

lögn, jag vet visst varför.

Hade nyss träning, rätt påfrestande för kroppen.

Haft LÅNG skoldag, rätt påfrestande för psyket.

Har MYCKET läxor, rätt påfrestande för ..... ?


jaja, trött i alla fall. Så nu ska ja typ gå å lägga mig, haha (yy)

och imårrn har jag sovmorgon! YESSS!

nej, nu ska ja duscha, å sen borsta tänderna.

Sov gott !


btw, mamma har köpt listerine (bild)

så nu blir det enklare att få rent överallt i munnen nu när tandställningen är ivägen ^_____^ 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycker du att jag ska färga mitt hår?
 Ja, det tycker jag!
 Nej, det tycker jag inte!
 nä, du är fin som du är.
 Gör som du vill!
 Ja, det skulle vara helt okej :)
 Usch, nej verkligen inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards