Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Josefine - 3 februari 2009 17:32

Nu har jag fått ny tandställning.

Räls.

Yeppie.

Registrera entusiasmen.


Okej, skärp dig Josefine.


Jo, nu har jag fått räls. Låg väl där och gapade i stolen bortåt två timmar, sen var allt skrot fastsatt.

Inte alls så farligt som jag trott. Allra först så snackade vi igenom hur dom skulle göra, hur jag skulle borsta tänderna och hur hela processen skulle gå till.

Sen tog dom (Hon) bort min nuvarande tandställning (natt-tandställning)

och så rengjorde Hon alla tänder.

typ putsade, sköljde av och sådant...

Och sen så hände en massa saker inne i munnen, har ingen koll alls !

Men efter ett par timmar , jadå var jag klar.


Fett smiiile ja har nu!

Av Josefine - 3 februari 2009 08:11

Jo, dagens maträtt på skolan är - Skinkfrestelse!

USCH, lid med mig! ;s

och inte nog med det, klockan ett ska jag till tandläkaren

- - - - - - - - - -


Och mest troligt få räls!


fifan vad rolig dag det kommer bli.

Be en bön för att ja överlever ? ;b

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycker du att jag ska färga mitt hår?
 Ja, det tycker jag!
 Nej, det tycker jag inte!
 nä, du är fin som du är.
 Gör som du vill!
 Ja, det skulle vara helt okej :)
 Usch, nej verkligen inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards