Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Josefine - 2 februari 2009 14:54

 hemma igen efter en (som vanligt) tråkig skoldag.

Skönt.

Idag har det inte hänt mycket, vi har jobbat med matte, engelska.. Det vanliga.

Och så har lärarn' fått något ryck när det gäller kommuner och sånt skit, så det läser vi också om.

INTE kul, belive me.

Sista timmen hade vi spv, det gick rätt bra. Sen så gick ja hem

(NÄHÄÄÄ, det menar du inte ? :O )

 å nu har jag snackat med emelie i telefon, käkat bullar, och ja, sitter här! :} <3

ska kanske dra in till stan en sväng snart, måste leta efter present till Linnea som blir tonåring på torsdag!

puss och grattis!

Av Josefine - 2 februari 2009 08:05

sitter i klassrummet, typ ingen har kommit än.

pappa skjutsade upp mig så ja är här helt tidigt 8)

ja fattade inte hur jag tog mig upp ur sängen i morse, har typ ont i hela kroppen och är trött som fan.

Och nu ska man plågas här de närmsta timmarna ...

kan livet bli bättre ??



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycker du att jag ska färga mitt hår?
 Ja, det tycker jag!
 Nej, det tycker jag inte!
 nä, du är fin som du är.
 Gör som du vill!
 Ja, det skulle vara helt okej :)
 Usch, nej verkligen inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards