Direktlänk till inlägg 2 februari 2009

» Hemma!

Av Josefine - 2 februari 2009 14:54

 hemma igen efter en (som vanligt) tråkig skoldag.

Skönt.

Idag har det inte hänt mycket, vi har jobbat med matte, engelska.. Det vanliga.

Och så har lärarn' fått något ryck när det gäller kommuner och sånt skit, så det läser vi också om.

INTE kul, belive me.

Sista timmen hade vi spv, det gick rätt bra. Sen så gick ja hem

(NÄHÄÄÄ, det menar du inte ? :O )

 å nu har jag snackat med emelie i telefon, käkat bullar, och ja, sitter här! :} <3

ska kanske dra in till stan en sväng snart, måste leta efter present till Linnea som blir tonåring på torsdag!

puss och grattis!

 
 
Ingen bild

landstrumpan

2 februari 2009 17:44

Naaawww! Gullis! Tack så mkt! Älskar dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 12 februari 2009 19:25

out of my mind.

Av Josefine - 9 februari 2009 18:10

varit på stan idag efter skolan! jag och malin tog bussen in och sprang omkring på en massa affärer medan vi väntade på att Malin F och Ellen skulle komma in. Ja å malin gick bl a in på Lindex, å då hände typ värsta skumma saken... ;s Vi stod och kol...

Av Josefine - 8 februari 2009 19:28

hemskt att helgen är slut. har varit en riktigt skön helg! Bara myst på, gått omkring i pyjamas, läst tidningar, böcker och spelat spel. smsat med lite folk, städat rummet och fräshat upp lite grann. bara lite allmänt såntdär, inga måsten eller sånt....

Av Josefine - 8 februari 2009 12:22

usch, har inte klivit utanför huset EN enda gång på hela helgen. Känner mig något dirty. Måste ta tag i mitt liv. NU. Detta ska jag framför allt göra idag • Duscha • Städa mitt rum • Läs senaste Frida-tidningen • Spöa farsan i NBA...

Av Josefine - 8 februari 2009 10:06

Jo, dagen började med att man fick ett par kommentarer på pix, som bl a : äckelbarn, skabb.se, du är fjul HAHAHAHAH jag menar ful :D haha alltså, ofta man bryr sig, men det är ju ändå inte särskilt kul att läsa liksom! palla skriva sånt, skaffa er ...

Presentation

Omröstning

Tycker du att jag ska färga mitt hår?
 Ja, det tycker jag!
 Nej, det tycker jag inte!
 nä, du är fin som du är.
 Gör som du vill!
 Ja, det skulle vara helt okej :)
 Usch, nej verkligen inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards